ارتباط با ما / پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ آنلاین

ثبت سوال
یکشنبه، 25 آذر 1403 - 01:15
پرسش: متاسفانه شماره همراه من در سیستم اشتباه ثبت شده و به جای ۰۹۳۵ شماره ۰۹۱۳ خورده و وقتی فراموشی رمز رو می‌زنم شماره با کد ملی تطابق نداره و در نتیجه رمز عبور برای من نمیاد. این در حالیه که پیامک‌های سازمان برام میاد.
پاسخ:

سلام 

وقت به خیر

لطفا شماره پرونده خود را ارسال فرمایید تا همکاران واحد ارتباط با مشتری اصلاح کنند. 

متشکرم

موضوع سوالات
Skip Navigation Links.
پربازدیدترین پرسش ها